 |
06-09-2007 08:32 |
#1 |
 |
mobu  |
Adresse: Hadsten, Danmark Tilmeldt: 07-05-2007 |
Da Team Essex nu satser på John som mesterskabsvinder, får Casper i år rollen som hjælpekører. Det bliver dog spændende at se, hvordan det vil manifistere sig til weekendens løb på Jyllandsringen. Med 65 kg. ballastvægt i bilen tror jeg John får rigtig svært ved at følge med Casper, som med sølle 7,5 kg ballastvægt, og med hans normale suveræne kørsel på Jyllandsringen, må regnes blandt favoritterne til at ende på skamlen. Så mon ikke Casper får lov til at køre sit løb og prøve at tage så mange points fra de øvrige topkandidater som muligt?
/Morten
|
|
 |
 |
 |
06-09-2007 12:18 |
#2 |
 |
mobu  |
Adresse: Hadsten, Danmark Tilmeldt: 07-05-2007 |
Det fremgår på dtc-net.dk, at Casper til weekendes løb ikke vil agere som hjælpekører for John, netop fordi John har rigtig meget vægt i bilen. Desuden udtaler Casper, at der endnu ikke er taget beslutning i teamet om, at der skal køres for John resten af sæsonen. Men hvis John undgår uheld, kører stabilt og høster vigtige points, som han har gjort hele sæsonen, så tror jeg ikke der kan være nogen tvivl om, at der vil blive kørt for John i sæsonens sidste to afdelinger.
/Morten
|
|
 |
 |
 |
07-09-2007 09:25 |
#3 |
 |
Maja  |
Adresse: Vejle, Tilmeldt: 07-05-2007 |
Ikke fordi vi ikke også holder med Casper, for det gør vi bestemt, og det ved Casper også godt - men er det ikke på tide, at John snupper den DTC-titel, som han endnu ikke har haft held til at tilføje til sine mange omfattende sejre rundt om i verden.
Go for it, John!!
Maja
Rigtige kvinder elsker motorsport. Rigtige racerkørere har ingen alder |
|
 |
 |
09-09-2007 20:49 |
#4 |
 |
Schonning  |
Adresse: Rødekro, Danmark Tilmeldt: 21-06-2007 |
Kunne ikke rigtigt se at Casper fungerede som hjæpekører som andre tidligere sæssoner har gjort for ham.
Nielsen kunne have profiteret med vigtigte point hvis Casper havde ydet den støtte som der gennem de seneste sæssoner er blevet ydet ham
|
|
 |
 |
 |
10-09-2007 08:16 |
#5 |
 |
mobu  |
Adresse: Hadsten, Danmark Tilmeldt: 07-05-2007 |
 |
 |
Schonning: Jeg har svært ved at se, hvordan Casper kunne have kørt anderledes og til større fordel for John end han gjorde, ved at tage så mange point fra konkurrenterne som muligt. De 2 point han nuppede fra Nykjær i Heat 1 kan jo vise sig at blive afgørende når det ternede flag falder ved årests sidste finale på Jyllandsringen d. 14. oktober. I Heat 2 var Casper uheldig at få bøjet en styrestang på 1. omgang, så bilen var svært medgørlig, hvilket betød at han ikke kunne holde så mange biler bag sig, som man kunnet have ønsket sig - men ingen af dem der slap forbi er jo direkte konkurenter til John om mesterskabet. Sådan som jeg så det, opstod der ikke nogen situationer i løbet hvor Casper reelt kunne hjælpe John. Det så vi istedet da Watt og Magnussen var ved at lave en sandwich på Nielsen for enden af publikumslangsiden. Men Watts forsøg på at hjælpe Magnussen mislykkedes og de to dba-biler fik byttet lidt maling og John kørte indenom dem og trak fra dem begge. Straks efter så vi hvordan Watt overgav sin plads til Magnussen. Det lykkdes dog ikke John at holde Magnussen bag sig, for Magnussen var flyvende på Jyllandsringen i går, hvor han kørte aggressivt, men også fair. Bla. var der en fed duel mellem John og Magnussen, hvor Magnussen er ved at udbremse John på indersiden for enden af publikumslangsiden, men hvor John går ind og lukker af - dog kun så meget at Magnussen har plads til at resignere med en meget hård opbremsning. Det er ræs som vi kan li' det (og her skulle så have været en smiley, men det virker stadig ikke... hint, hint freundt (endnu en smiley))
/Morten
|
 |
|
 |
 |
|